宮心計終于結局啦

好彩我今日經過某個網站 發現到宮心計依嗰禮拜就做晒 !

幾surprise下 唔知點解會變成咁



拜六禮拜都做埋 都好嘅 我一次過追晒......追到sang一點幾 涼都未沖 =.=

都值得嘅 最後所有奸計湧 g 出来 雖然覺得有d仓促、快咗d

可能想俾人哋一d刺激感 感受下“冇心人”o架可怕 不過33集真係唔夠

杨怡真係奸到出汁 !! 我覺得有d地方好好笑、或者係有d唔恰當

例如杨怡嘅淫笑聲、奸笑 都好怪=S 最尾個幾集正出現有

oh yeah ! 仲有一點就係.....人死得太快啦! 犧牲者多都可以串起嚟




TWILIGHT SAGA : NEW MOON


今日喺timesquare 睇七點場 食飽咗個胃都暖d

哈哈哈 e排都比較早食嘢 兩個人撑台脚XDXD 講笑啦

食下嘢閒聊一番姐

正題

e部戲比上一部好好多 我係咁覺得啦 上一部悶都可以訓一餐晏覺

靚仔嘅身材我冇興趣 個人鍾意狼人同埋vampires o架打鬥場面





bella 嘅痛叫聲十分恐怖聽咗有d心寒 猶如一把鐵垂兜心fing過去 有冇聽者流淚咁誇啦

但係我可以明白感受到依種心如刀割嘅心情

我唔評論咁多啦, 對依部戲冇特別嘅感覺

反而入便d音樂我幾喜歡



AVATAR








this is the one, the movie that drives me to watch, not due to boredness u know
but exactly the storyline, the whole package that intrigued me
so people, who wana watch it, then give me a call, im on !
lets watch it , hehehe
waiting...waiting, waiting the movie, waiting ur call

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: